Motocross Nyheder

Benjamin Sørensen bliver motiveret af det høje niveau

Benjamin Sørensen, Motocross, MX, Crossbladet, Motocross Nyheder
Artikel foto: Benjamin Sørensen

Vi har fået Benjamin Sørensen til at sætte ord på sin 2026 sæson indtil videre, og her bliver han motiveret af det høje niveau, der er i hans klasse, men får bare lyst til endnu mere.

Crossbladet fangede Benjamin Sørensen fra Børkop, og bad ham sætte lidt ord på 2026 sæsonen, som den er gået for ham indtil videre, og det kan du læse mere om, lidt længere nede i artiklen. Vi fik en snak med Benjamin Sørensen inden vi ramte 2026, hvor han var skiftet til 125cc.

Benjamin Sørensen – 2026

– 2026-sæsonen er kommet godt i gang, og jeg er generelt tilfreds med den start, jeg har fået.

– Vinterperioden og forberedelserne op til sæsonen har været gode, og jeg føler, at det arbejde, der er blevet lagt i træningen uden for banen, allerede begynder at vise sig på træningsdagene.

– Nu arbejder jeg på at få det overført til løbene.

– Jeg synes, niveauet er højt, og det motiverer mig til hele tiden at udvikle mig og presse mig selv.
Målet for resten af året er først og fremmest at fortsætte min udvikling, blive bedre og skabe mere stabilitet i mine løb. Samtidig håber jeg, at jeg kan levere nogle gode resultater i sæsonens løb og være med, hvor det gælder. – Jeg ser frem til resten af sæsonen.

crossbladet.dk

Tak fordi du læser med på Crossbladet.dk - Du kan læse mere om, hvem "vi" er, samt finde vores kontakt information på siden OM Crossbladet.dk
Back to top button
Crossbladet.dk