Emil Timm beholder den røde plade til tredje DM afdeling 2026

Lørdag 9. maj 2026, blev anden- afdeling af B-DM 2026 afviklet på Nybøl banen i Sønderborg Motor Club, hvor Emil Timm fik en samlet andenplads, og beholder dermed den røde plade.
Crossbladet var med til anden- afdeling af B-DM 2026 på Nybøl banen, hos Sønderborg Motor Club, og her kunne vi opleve en masse unge mennesker, der kæmpede om vigtige DM point. B-MX2 klassen, er en super spændende klasse, med mange kørere, og de gav en masse fed underholdning, når de blev sendt afsted, for her var der ingen gaver, de skulle kæmpe for hvert et point.
DM B-MX2 – 2026
Inden anden- afdeling startede, der førte Emil Timm klassen (rød plade), men kval tiderne var ikke lige hvad de havde forventet, kunne vi høre på Team chefen (Emils far) da vi stod og fulgte med. Men Emil steppede op, da bommen faldt, og endte ud med en super flot andenplads på dagen, og kan dermed også beholde sin flotte røde plade, til tredje afdeling i Haderslev til juni 2026.
Emil Timm
Vi fik lige Emil Timm til at sætte et par ord på dagen.
– Jeg synes det var en god dag i Sønderborg. Med noget godt og tæt ræs med de andre køre. En samlet 2. plads på dagen er jeg godt tilfreds med, jeg ser frem til næste afdeling.
DM Stillingen 2026
Vi håber at DMU får opdateret listerne i en fart, så vi kan se hvordan det hele ser ud, inden tredje afdeling, for der blev byttet noget rundt på placeringerne, efter afdelingen i Sønderborg.
















