Nicoline Sørensen har været uheldig de seneste to sæsoner

Nicoline Sørensen havde et 2025 med op- og nedture, og 2026 minder desværre lidt for meget om det forgangne år.
Crossbladet har fået Nicoline Sørensen til at sætte lidt ord på 2026, som det ser ud lige nu, hvor hun desværre brækkede sit lårben, tidligere på året. Nicoline Sørensen beskrev 2025 som et år med op- og nedture, da vi snakkede med hende i januar måned 2026, og glædede sig virkelig meget til en 2026 sæson, helst gerne skadesfri, men sådan skulle det desværre ikke gå.
Nicoline Sørensen
– Som sagt jeg brækkede anklen igen tilbage i december 2025, også kunne ikke rigtig træne på eller ved siden af.
– Jeg havde kun haft en træning, før vi tog til Spanien efter min skade, for at se om jeg kunne køre. Vi havde en rigtig god off-season hele februar i Spanien, og kom hjem og var klar til sæson start.
– Klar til første rigtige løb i Slovenien, nemlig første runde af EMX WOMEN, Kom hjem derfra med en fin 12 plads og var i Belgien og Holland og træne, inden vi tog til Delfzjil, hvor jeg skulle køre anden afdeling af EMX WOMEN.
– Det gik SLET IKKE gik som planlagt, da jeg desværre brækkede lårbenet i time-practice, og blev opereret dagen efter styrtet. Sandheden er at jeg nok først er 110% klar til at køre til næste år. Jeg vil gerne have alt på plads, før vi sætter noget på spil igen, først og fremmest mit ben, der skal være klar til at køre, men alt i alt, allermest mit hoved ”mentalt klar igen”
Så denne sæson var heller ikke min…
















