Sidste frist for at tilmelde sig online ved DAM 3, i Billund 2026

Torsdag er sidste frist for at tilmelde sig online, af tredje afdeling af Dansk Amatør Mesterskab 2026, i Billund.
Det er ikke de kæmpe store afdelinger af Dansk Amatør Mesterskab, som vi har oplevet de tidligere år, og når de rammer 100 kørere, så kæmpes der med at få de sidste med, så det også giver mening at afvikle, et så stort event, der kræver en del af klubberne, på selve løbsdagen.
Rammer 120 kørere
Crossbladet har kigget listerne igennem torsdag morgen, 28. maj 2026, og her har vi totalt fundet 120 kørere, der er tilmeldt Dansk Amatør Mesterskab i Billund Motocross Klub, og det er på begge banerne. På den lille bane er der ikke kommet flere til, end de 17, som tilmeldte sig den billige takst, og det virker en lille smule underligt, for her er der normalt mange flere deltagere. På den store bane, er der til gengæld kommet nogle til på den lidt dyrere, som er 300kr.
Vi er noget spændte på at se om de overhovedet kommer op på de +160 og endda over 200 kørere til en afdeling her i 2026, for vi ved stadig ikke med sikkerhed, hvad der er som holder kørerne væk, fra de mange afdelinger af Dansk Amatør Mesterskab, i denne sæson.
Tilmelding er fortsat muligt
Man kan fortsat nå at få tilmeldt sig tredje afdeling af Dansk Amatør Mesterskab 2026, og det koster 300kr at sikre sig en plads, og herunder finder du vej til tilmeldingen.
Lille bane – Tilmeld her
Stor bane – Tilmeld her
















