Tirsdag smuttede vi til Hampen Motocross Klub og hyggede

Crossbladet havde en stille og rolig tirsdag, hos Hampen Motocross Klub, hvor vi hyggede og slappede af med gæsterne.
Det er ikke alle dage, vi farer rundt og klikker billeder, for der skal også være tid til at hygge med klubbernes medlemmer, og vores ambassadører, og det gjorde vi tirsdag 12. maj 2026. Vi havde egentlig forventet, at der ville komme mange kørere til Hampen Motocross Klub, som der normalt gør, men tirsdag blev en af de stille dage, hvor der totalt, på begge baner dukkede 20 kørere op.
Hampen Motocross Klub
Om det var med fare for at man blev sat til at lave noget frivilligt arbejde, som klubben havde efterspurgt hjælp til, på et Facebook opslag (uden en eneste henvendelse), eller om det var fordi banen ikke var lavet som en speedway bane (jævnet), med fare for at man skulle lære noget, eller om det var noget helt tredje, der holdte de ellers mange besøgende væk, det ved vi ikke.
Super god træning
Dem der valgte at komme til Hampen, og trak i arbejdstøjet, og kæmpede med banens svære spor, og huller, de har uden tvivl skubbet grænser, og lært noget nyt. Det støvede som det plejer, når det ikke har regnet længe, og banen ikke er vandet, men så var det altså heller ikke værre.
Hyggelig tirsdag, og god mad
Klubbens frivillige, eller dem der er tilbage, og som ønsker at yde en indsats for klubben, og ikke bare sidde med hænderne på lårene, og tage i mod, lavede rigtig god mad, og sørgede for en hyggelig stemning i klubhuset. Vi lavede ikke meget andet, denne tirsdag eftermiddag og aften, end at tøffe rundt og snakke, og så klikkede vi et billede til artiklen, og det var Freya Biinfeldt (artikel foto) med på. Det blev nu også til lidt video, men det kigger vi først på, onsdag, når vi kommer fra job.
Tak for en hyggelig aften, med god mad.
















