Billund Motocross Klub er værter for afdeling to af Midtcup 2026

Lørdag 6. Juni 2026 skal anden- afdeling af den nye Midtcup 2026 køres hos Billund Motocross Klub.
Klubberne Lindknud Motocross Klub, Billund Motocross Klub, og Hampen Motocross Klub, er gået sammen om at lave Midtcup 2026, og kræver blot du er medlem en af stederne, for at deltage over det hele, og så er det endda gratis. Den første afdeling af Midtcup 2026 blev kørt i Lindknud, og den næstkommende weekend, skal den næste afdeling afviklet hos Billund Motocross Klub.
Klub VM og Cup
Det er både lokalt klub vm, og point til midtcup, så to fluer, med et smæk. Det er som sagt gratis, og når der køres, så kæmper man både mod ens egne klubmedlemmer, men også mod de andre klubber, så det er spændende event, hvor alt er på spil, på dagen.
Lige nu er 40 klar
Hvis man opfylder kravene, så koster det gratis at deltage, og i skrivende stund er de første 40 kørere tilmeldt, og mon ikke der kommer flere til, inden fristen udløber torsdag 4. juni.
Held og lykke til kørerne.
















