Tredje afdeling af Dansk Amatør Mesterskab 2026 køres i Billund

Tredje afdeling af Dansk Amatør Mesterskab 2026 nærmer sig med hastige skridt, og de første tilmeldte har fundet vej.
Lørdag 30. maj 2026, der skal tredje afdeling af Dansk Amatør Mesterskab afvikles, på banerne, hos Billund Motocross Klub. De første kørere har fundet vej til tilmeldingen online, men der er plads til mange flere, hvilket der forhåbentlig også kommer. Lige nu og her er der ingen tilmeldt på den lille bane, hvor der er tilmeldt lidt under 20 kørere på den store bane i Billund.
Tilmeld online
Du kan slippe afsted med 175kr, på både lille, og stor bane, hvis du holder dig indenfor den første tidsfrist, som er lørdag 23. maj 2026, hvor der altså er god plads til mange flere deltagere.
Lille bane – Tilmeld her
Stor bane – Tilmeld her
Vi skal til DAM 3
Crossbladet har plads i kalenderen, til at komme med til endnu en afdeling af Dansk Amatør Mesterskab 2026, og her skal vi bare have lavet en masse materiale fra dagen, som normalt.
Vi ses i Billund.
















